Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2013 15:30 - МИСТЕРИЯТА КОСМИЧЕСКИ СВЯТ
Автор: rouzy Категория: Технологии   
Прочетен: 1687 Коментари: 0 Гласове:
4





                             МИСТЕРИЯТА  КОСМОСМИЧЕСКИ  СВЯТ


          КОМПЮТЪРНИЯ  СОФТУЕР  ВИЖДА  ПЛАНЕТИТЕ  И  ЗВЕЗДИТЕ

                                                          
                    ( най - голямата магия в астрономията )


космосът




Ние хората не можем да видим "на живо" планетите и звездите в космическото простронство. За тази цел учените създадоха компютърни космически програми с които откриват нови елементи, вещества, комети или планети. Тези открития се записват и се разпостраняват в мрежата;всеки който има достъп до нея става свидетел на тези открития. Макар че всичко това е хипотетично и илюзионно, основани на магията, ние хората си възхищаваме от тези нови технологии и приемаме всичко технологично като даденост.

В България също изучават тези технологии. От три години в България се провежда програма за технологично образование в областта на космическите науки. „Космически предизвикателства“ е най-голямата мултидисциплинарна образователна програма в тази област на познанието в България. Основната идея е да се създаде стабилно и адекватно космическо и високотехнологично образование на национално ново и да се насърчи работата на млади хора по иновативни програми.
Целта е да се развиват новаторски решения, които да засилят връзката между образование и икономика. Основните усилия са насочени към подпомагането на млади хора да придобият знания и умения в областта на науката и технологиите. Целева група на инициативата са млади хора и студенти на възраст между 17 и 26 години.По време на програмата се провеждат и неформални дейности за участниците. Основната цел е да се създаде постоянна и развиваща се мрежа от способни млади хора с интерес към науката и технологиите.Мисиите на програма „Космически предизвикателства“ преминаха изключително успешно. На 26.08.2012 и на 01.09.2012 бяха изстреляни три апарата за изследване на атмосферата с помощта на хелиеви балони. Те достигнаха желаната височина – над 30 км и заснеха над 27 гигабайта HD видео. След това се завърнаха на Земята и се приземиха, завършвайки научните си експерименти. През цялото време навигацията и комуникацията на апаратите функционираше безпроблемно.Мрежата от международни контакти на програмата беше разширена и участие взеха множество водещи световни специалисти от света на космонавтиката.

Започна изграждането на онлайн образователна платформа и създаването на игрален софтуер, който да помага на потребителя да се самообучава в сферата на космическите науки и високите технологии.

В интернет могат да бъдат открити множество страхотни космически симулатори, които използват реална астрономическа информация, за да пресъздадат известната на човечеството Вселена в три измерения.

Те ви позволяват да прелетите от звезда до звезда със скоростта на светлината, да видите потенциалните планети, които някой ден може би ще колонизираме и т.н.

Някои от тези симулатори са ограничени до Слънчевата система, други обаче излизат извън пределите й и достигат ни отвеждат до всевъзможни причудливи места. Ето седем от най-добрите:  Space Engine - безплатен софтуер за Windows.
Orbiter 2010 - един софтуер, който фокусира върху механиките на космическия полет.

WorldWide Telescope – софтуер, разработен от Microsoft, който използва изображения както наземните телескопи, така и от онези в Космоса, включително „Хъбъл“.

С тези и други програми НАСА и научните кръгове изучават света. Този начин на изучаване е меко казано измама, но в света на високите технологии всички средства за постигането им са позволени.

Така с тези програми са създадени всички космически филми или са пресъздадени древните цивилизации и динозаврите.

Прозрелите истината учени напускат НАСА.

Програмите вече не вършат работа, хората искот истината.

 Само през последните години от 17 хиляди сътрудници на Космическата програма, оставки са подали 7000.Отменени са много космически проекти и програми. Програмата „Съзвездие”, чиято цел е връщане на човек на Луната, също е отменена. Марс и астероиди съществуват за сега само на ниво разговори, официално нищо не е одобрено, а финансирането се съкращава. Има планове за космически туризъм, за които НАСА работи с корпорациите SpaceX и Boeing, но по – далеко от ниска орбита господа пътниците няма да бъдат допуснати – в сравнение с предишните подвизи, това е смехотворно постижение (ниска орбита - там където летят самолетите).

Катастрофите на совалките през 1986 и 2003 г., с 14 убити астронавти, са резултат от грешки в проектирането и управленчески недооценки.Милиардите долари пръснати на вятъра стреснаха американските власти и те намалиха наливането на пари в такива технологии.

Европа не изостава по-назад от НАСА. Милиарди евро се харчат за откриване на нещо, за което не се знае дали съществува в действителност. Международната космическа станция ще има постоянен екипаж от шест астронавта (до Април 2009 само трима членове от екипажа ще бъдат постоянно на борда на станцията). Екипаж и продоволствия се транспортират от и за МКС, използвайки или космическата совалка Space Shuttle на НАСА, или на Руската космическа агенция – ракетата носител „Съюз”. Автоматичният транспортен кораб е най-сложният досега космически кораб построяван, изстрелван и експлоатиран от Европейската космическа агенция и ще съставлява основния й принос към експлоатационните разходи на Международната космическа станция.  Ето къде отиват парите на европейците -  предстои изстрелавено на няколко кораба, които да симурират автоматичните транспортни кораби и ще изследват космическото съзържание на химически елементи на рависочина около 350 км от Земята.

За да се изучават тези космически тела инженерите измислиха технологията....
CAD софтуера, известен още като Computer Aided Design, се е свързвал в миналото с компютърен софтуер, помагащ при чертането или софтуерна програма, която помага на инженерите и проектантите в много области от индустрията да проектират и произвеждат физически широка гама от продукти от сгради, мостове, пътища, летателни апарати, кораби и автомобили до дигитални камери, мобилни телефони, телевизори, дрехи и разбира се компютри!

Първата такава технология е разработена през 1960 г. от  Ivan Sutherland като част от доктората му по MIT ; Sketchpad бил първия CAD софтуер в световен мащаб, но първата търговска софтуерна CAD система с функции за цифрово програмиране е PRONTO, която е била разработена през 1957 от Dr. Patrick J. Hanratty. Ето защо Dr. Hanratty най-често е сочен за „баща на CAD CAM".


Ето как се създават новите космически филми -  

Поради доста високата цена на първите компютри и заради уникалните изисквания на инженерите-механици към летателните апарати и превозните средства, първите компании, внедрили CAD софтуера за търговски цели били големите автомобилни компании и тези, които проектирали космически съоръжения. CAD софтуера от първо поколение бил с типични 2D приложения, разработвани от вътрешните IT екипи (често в сътрудничество с университетски изследователи) и първоначално насочени към  автоматично повтарящи се рутинни чертожни дейности. В средата на 60-те години на ХХ век в изследователските лаборатории на General Motors Dr. Hanratty разработил система подобна на CAD, наречена DAC (Design Automated by Computer). Патентовано CAD софтуерните програми са били разработвани от McDonnell-Douglas (CADD пусната през 1966), Ford (PDGS пусната през 1967), Lockheed (CADAM пусната през 1967) и много други. Много от първите изследвания в областта на 2D CAD софтуера били направени в тогавашната Математическа Лаборатория на MIT (сега Департамент по Компютърни Науки). Европейските изследователи също се активизирали и през 1965 г. в компютърната лаборатория на Университета в Кеймбридж екипът на Charles Lang, включващ Donald Welbourn и A.R.Forrest, осъществил серия от изследвания в областта на 3D моделирането на CAD софтуера. Търговската полза за Университета в Кеймбридж, в резултат на тези 3D CAD изследвания започнала да се усеща обаче не по-рано от 1970 г. Другаде в Европа в средата на 60-те години на миналия век френски  изследователи провели първите проучвания в областта на едновременното изчисляване на 3D криви и повърхнинна геометрия приложима в астрономията.

п.п....по същият начин археолозите  и историците датират древните находки и откриват древните цивилизации, без нуждата да напускат служебните си кабинети.

/ източник - http://www.cadcamcae.bg/index.php?m=1092&lang=1 /.











Гласувай:
4
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rouzy
Категория: Технологии
Прочетен: 422545
Постинги: 124
Коментари: 314
Гласове: 4187